۰۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۲
کد خبر: ۶۱۱۳۴۱
امام جمعه موقت اصفهان:

آمریکا شهامت جنگ با ایران را ندارد|معامله قرن سبب ذلت حامیانش خواهد شد

آمریکا شهامت جنگ با ایران را ندارد|معامله قرن سبب ذلت حامیانش خواهد شد
حجت الاسلام رهبر با بیان اینکه کشورهایی که در اجلاس معامله قرن فعالیت دارند به ذلت و خواری کشیده خواهند شد، گفت: دشمن از شجاعت و شهادت طلبی مردم ما در هراس است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام محمدتقی رهبر، امام جمعه موقت اصفهان، در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته اصفهان، با اشاره به نقش تقوا در زندگی مادی و معنوی انسان گفت: پرهیز از احتکار و کم فروشی و گران فروشی و رعایت شرایط جامعه در وضعیت اقتصادی نامناسب کنونی از مصادیق تقوا است.

وی در ادامه با انتقاد از فاصله طبقاتی و تبعیض در میان اقشار مختلف جامعه، خاطرنشان کرد: مردم ما از مرگ و شهادت نمی‌ترسند، دشمنان از این شجاعت مردم ما در هراس هستند و به همین دلیل است که تلاش می‌کنند تا با توطئه‌های مختلف مردم ما را دچار ناامیدی و یأس کنند.

حجت الاسلام رهبر با اشاره به مواضع عزتمندانه رهبر معظم انقلاب در برابر فرستاده ترامپ و نامه‌ای که از سوی ترامپ به همراه آورده بود، اظهار کرد: موضع گیری رهبر انقلاب بازتاب گسترده ای در جهان داشته است و به اذعان رسانه‌های مختلف، آمریکا دیگر گزینه‌ای علیه ایران ندارد.

امام جمعه موقت اصفهان اجلاس معامله قرن و فعالیت‌های برخی کشورهای عربی منطقه را محکوم به شکست توصیف کرد و گفت: رویکرد این کشورها درنهایت آنها را به خواری و ذلت خواهد کشاند.

خطیب نماز جمعه اصفهان با اشاره به شکار پهپاد جاسوسی فوق پیشرفته آمریکا و عجز و ناتوانی دشمن در برابر توان دفاعی کشور، تصریح کرد: همانطور که رهبر انقلاب فرمودند ما آغازگر جنگ نخواهیم بود و آمریکا هم با ما وارد جنگ نخواهد شد چرا که شاهد هستیم سربازان آنها شجاعت و توانایی رویارویی با نیروهای ما را ندارند./1304/پ202/ب1

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات